Jak opravit názvy kampaní padající do (organic) a (not set) u Google Ads v Google Analytics 4? Pokud se staráte o PPC kampaně a provádíte jejich pravidelnou pečlivou správu a optimalizaci, tak...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní Není týden, kdy se s levárnou nějakého typu nesetkám. V jednom lednovém týdnu narazil na několik klientů, u nichž byl totožný...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Jak založit původní Google Universal Analytics bez automatického upgradu na Google Analytics 4 (GA4)? Jak jsem psal již v předchozím článku, tak doporučuji založit Google Analytics 4 (GA4) v rámci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání - webové stránky
Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky
Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Chcete vědět, kdo na vás odkazuje a v jakém diskuzním vlákně se o vás zmiňuje? Přiznám se, že tento článek jsem měl v plánu už delší dobu napsat, ale až nyní jsem se k němu dostal. Asi s ním...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - internetový marketing - komunikace - marketing - návody - SEO - webové stránky
Přináší váš kvalitní obsah na webu a na blogu konverze? Pojďme se na to podívat přímo do Google Analytics! Říká se, že „obsah je král“, a to stále platí. Určitě jste se rozhodli, že připravíte...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - webové stránky - komunikace
Jak může interní vyhledávací políčko pomoci v opětovném rozjezdu vašeho podnikání? Google Analytics je nekonečným zdrojem inspirací, které můžeme z něj vyčíst. Pokud například chceme využít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání
Vybíráte marketingovou agenturu či freelancera, ale nevíte, jak poznat, kdo z nich je kvalitní? Na trhu je nepřeberné množství marketingových agentur a freelancerů, kteří nabízejí marketingové...+ celý článek
Štítky: Google Ads - internetový marketing - komunikace - konverze - marketing - Sklik - návody
Oblíbená metrika „Průměrná pozice“ zmizí z Google Ads již v září 2019 Google oznámil velmi nemilou zprávu, že z Google Ads odstraní oblíbenou metriku „Průměrná pozice“, kterou mnozí PPC...+ celý článek
Štítky: Google Ads - PPC - konverze - internetový marketing
Poměr mobilních zařízení při vyhledávání stoupá a snižuje se zastoupení desktopů Všimli jste si také, že neustále stoupá poměr mobilních zařízení vs. desktopů (stolních počítačů a notebooků)? Jak...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - návody - SEO - webové stránky
Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting
Google Ads je dřívější Google AdWords Všimnli jste si, že během letošního léta (tj. 2018) se změnil název Google AdWords na Google Ads? Google tímto krokem sjednocuje svůj reklamní systém pod...+ celý článek
GDPR v marketingu byla jedna z nejpraktičtějších konferencí zaměřená na marketéry Ano, je to tak. V poslední době se vyrojila řada různých přednášek a konferencí zaměřených na GDPR. Není divu, je...+ celý článek
Štítky: GDPR - internetový marketing - marketing - Google Analytics 4 - PPC - Google AdWords - Sklik
Proč je komunikace se zákazníky tak důležitá? Zákazníci se rozhodují při nákupu na základě různých signálů, které jim váš e-shop poskytuje. Rozhoduje nejen cena, dostupnost na skladě, ale i...+ celý článek
Štítky: marketing - komunikace - internetový marketing - copywriting
Ušetřete peníze s Google Ads (dříve Google AdWords) 8 minut čtení Google Ads (dříve Google AdWords) nabízí mnoho funkcí jak optimalizovat své kampaně, ale pro běžné uživatele může být velmi těžké...+ celý článek
Jaké jsou největší chyby, kterých se můžete dopustit v PPC kampaních v Google Ads (dříve Google AdWords) a v Skliku? Největší chyby v PPC systémech, kterých se můžete dopustit, často pramení z...+ celý článek
Jak nastavit události za pomoci nástroje Google Tag Manager? Abyste mohli sledovat a vyhodnocovat vybranou událost (event) v Google Analytics, je třeba nejprve nastavit měření konkrétní události....+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - návody
Rozšířené textové reklamy Google Ads (dříve Google AdWords) dávají větší prostor pro kreativitu díky většímu počtu znaků Na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 oznámil Google...+ celý článek
Štítky: Google AdWords - Google AdWords Editor - PPC - Google Ads
Internetový marketing Podle mojí vlastní definice je internetový marketing souhrn všech činností, které pomáhají k prodeji prostřednictvím internetu. Do internetového marketingu můžete zařadit...+ celý článek
Štítky: SEO - marketing - internetový marketing - copywriting
Není to jen o ceně. Rozhoduje více faktorů Cena je důležitá, ale opravdu není jediným faktorem, který návštěvníci na webu vnímají, porovnávají a sledují. Dokonce i nejnižší cena nemusí být...+ celý článek
Instatní copywriting je pro ty, kteří neumí vymyslet nic lepšího Určitě to znáte. Mnoho firem o sobě tvrdí, že jsou nejlepší, nejlevnější a nejkvalitnější. Jenže to není v podstatě...+ celý článek
Štítky: copywriting - internetový marketing - marketing
Přehled vyhledávání na webu - interní vyhledávací dotazy V Google Analytics můžete využít přehled vyhledávání na webu a vyhodnocovat tak interní vyhledávací dotazy. Kde ho najdete? Zkuste přejít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - webové stránky
Kdo to je SEO konzultant? SEO konzultant je odborník, který analyzuje webové stránky a sleduje signály z internetových vyhledávačů, které ovlivňují řazení výsledků na stránce s výsledky hledání (v...+ celý článek
Víte, že si můžete změřit kolik lidí přišlo na váš web díky koknrétnímu příspěvku na Facebooku? Máte PR článek na nějakém serveru či blogu a nevíte, kolik návštěvníků vám tento PR článek přivedl na web? Můžete to zjistit díky značkování odkazů (jinak řečeno tagování).+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing
Jestliže inzerujete v reklamním systému Google AdWords, bude vás jistě zajímat, jakou výkonnost mají vaše PPC kampaně. Pouhým vyhodnocováním kampaní v rozhraní Google AdWords získáte pouze jednostranný pohled na vaše kampaně.+ celý článek
Štítky: Google AdWords - Google Analytics 4 - PPC - Google Ads
Proč nelze garantovat pozice ve výsledcích vyhledávání (v SERPu)? Pozice ve vyhledávačích se mění každou chvíli, každý den a navíc pro každého uživatele zcela odlišně (zejména ve vyhledávači...+ celý článek
Fandíme českému hokejovému týmu, ale jen tehdy, kdy se nám to hodí... Všimli jste si, že je toho teď všude plno? Všichni fandí. I ti, kteří nikdy předtím nefandili a s hokejem neměli nic...+ celý článek
Návštěvnost webů z mobilních zařízení stále roste a Google bude na to reagovat v SERPu Zvyšující se návštěvnost z mobilních zařízení již nelze zcela ignorovat. Uživatelé jsou stále pohodlnější a...+ celý článek
Internetový marketing dnes už vůbec není jen o SEO Internetový marketing zahrnuje poměrně hodně odborných a sofistikovaných činností. Z původního záměru optimalizace webu pro přední pozice ve...+ celý článek
„Chci přední pozice ve vyhledávačích, nic více mne však nezajímá. Prostě to zařiďte a na nic se neptejte“. Často jde o mylný požadavek, který však na první pohled zní jednoznačně. Nicméně tento...+ celý článek
Čas od času se stává, že se v Google Analytics občas něco změní ve svém rozhraní.
Často však Google tyto změny dopředu nijak nenahlašuje a proto jsme v mnoha případech zmateni a proklikáváme všechny možné podkategorie, abychom našli původní přehledy na které jsme zvyklí.
Nyní aktualizoval přehled Akvizice a rozřadil jednotlivé položky v menu do jiných podkategorií. + celý článek
Podle Johna Muellera z Google již nebude aktualizován a dále vyvíjen Google Toolbar PageRank. Je to důvod k oslavě? Já myslím, že ano. Zdroj a autor...+ celý článek
Již brzy se dočkáte zajímavostí ze světa webové analytiky. + celý článek
Máme nový web! + celý článek
Spustili jsme nový web! + celý článek