Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Chcete vědět, kdo na vás odkazuje a v jakém diskuzním vlákně se o vás zmiňuje? Přiznám se, že tento článek jsem měl v plánu už delší dobu napsat, ale až nyní jsem se k němu dostal. Asi s ním...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - internetový marketing - komunikace - marketing - návody - SEO - webové stránky
Přináší váš kvalitní obsah na webu a na blogu konverze? Pojďme se na to podívat přímo do Google Analytics! Říká se, že „obsah je král“, a to stále platí. Určitě jste se rozhodli, že připravíte...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - webové stránky - komunikace
Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting
Proč je komunikace se zákazníky tak důležitá? Zákazníci se rozhodují při nákupu na základě různých signálů, které jim váš e-shop poskytuje. Rozhoduje nejen cena, dostupnost na skladě, ale i...+ celý článek
Štítky: marketing - komunikace - internetový marketing - copywriting
Internetový marketing Podle mojí vlastní definice je internetový marketing souhrn všech činností, které pomáhají k prodeji prostřednictvím internetu. Do internetového marketingu můžete zařadit...+ celý článek
Štítky: SEO - marketing - internetový marketing - copywriting
Není to jen o ceně. Rozhoduje více faktorů Cena je důležitá, ale opravdu není jediným faktorem, který návštěvníci na webu vnímají, porovnávají a sledují. Dokonce i nejnižší cena nemusí být...+ celý článek
Instatní copywriting je pro ty, kteří neumí vymyslet nic lepšího Určitě to znáte. Mnoho firem o sobě tvrdí, že jsou nejlepší, nejlevnější a nejkvalitnější. Jenže to není v podstatě...+ celý článek
Štítky: copywriting - internetový marketing - marketing