Jak opravit názvy kampaní padající do (organic) a (not set) u Google Ads v Google Analytics 4? Pokud se staráte o PPC kampaně a provádíte jejich pravidelnou pečlivou správu a optimalizaci, tak...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní Není týden, kdy se s levárnou nějakého typu nesetkám. V jednom lednovém týdnu narazil na několik klientů, u nichž byl totožný...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Vybíráte marketingovou agenturu či freelancera, ale nevíte, jak poznat, kdo z nich je kvalitní? Na trhu je nepřeberné množství marketingových agentur a freelancerů, kteří nabízejí marketingové...+ celý článek
Štítky: Google Ads - internetový marketing - komunikace - konverze - marketing - Sklik - návody
Oblíbená metrika „Průměrná pozice“ zmizí z Google Ads již v září 2019 Google oznámil velmi nemilou zprávu, že z Google Ads odstraní oblíbenou metriku „Průměrná pozice“, kterou mnozí PPC...+ celý článek
Štítky: Google Ads - PPC - konverze - internetový marketing
Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting
Google Ads je dřívější Google AdWords Všimnli jste si, že během letošního léta (tj. 2018) se změnil název Google AdWords na Google Ads? Google tímto krokem sjednocuje svůj reklamní systém pod...+ celý článek
Ušetřete peníze s Google Ads (dříve Google AdWords) 8 minut čtení Google Ads (dříve Google AdWords) nabízí mnoho funkcí jak optimalizovat své kampaně, ale pro běžné uživatele může být velmi těžké...+ celý článek
Jaké jsou největší chyby, kterých se můžete dopustit v PPC kampaních v Google Ads (dříve Google AdWords) a v Skliku? Největší chyby v PPC systémech, kterých se můžete dopustit, často pramení z...+ celý článek
Rozšířené textové reklamy Google Ads (dříve Google AdWords) dávají větší prostor pro kreativitu díky většímu počtu znaků Na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 oznámil Google...+ celý článek
Štítky: Google AdWords - Google AdWords Editor - PPC - Google Ads
Jestliže inzerujete v reklamním systému Google AdWords, bude vás jistě zajímat, jakou výkonnost mají vaše PPC kampaně. Pouhým vyhodnocováním kampaní v rozhraní Google AdWords získáte pouze jednostranný pohled na vaše kampaně.+ celý článek
Štítky: Google AdWords - Google Analytics 4 - PPC - Google Ads