Jak založit původní Google Universal Analytics bez automatického upgradu na Google Analytics 4 (GA4)? Jak jsem psal již v předchozím článku, tak doporučuji založit Google Analytics 4 (GA4) v rámci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání - webové stránky
Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky
Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Chcete vědět, kdo na vás odkazuje a v jakém diskuzním vlákně se o vás zmiňuje? Přiznám se, že tento článek jsem měl v plánu už delší dobu napsat, ale až nyní jsem se k němu dostal. Asi s ním...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - internetový marketing - komunikace - marketing - návody - SEO - webové stránky
Jak může interní vyhledávací políčko pomoci v opětovném rozjezdu vašeho podnikání? Google Analytics je nekonečným zdrojem inspirací, které můžeme z něj vyčíst. Pokud například chceme využít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání
Vybíráte marketingovou agenturu či freelancera, ale nevíte, jak poznat, kdo z nich je kvalitní? Na trhu je nepřeberné množství marketingových agentur a freelancerů, kteří nabízejí marketingové...+ celý článek
Štítky: Google Ads - internetový marketing - komunikace - konverze - marketing - Sklik - návody
Oblíbená metrika „Průměrná pozice“ zmizí z Google Ads již v září 2019 Google oznámil velmi nemilou zprávu, že z Google Ads odstraní oblíbenou metriku „Průměrná pozice“, kterou mnozí PPC...+ celý článek
Štítky: Google Ads - PPC - konverze - internetový marketing
Poměr mobilních zařízení při vyhledávání stoupá a snižuje se zastoupení desktopů Všimli jste si také, že neustále stoupá poměr mobilních zařízení vs. desktopů (stolních počítačů a notebooků)? Jak...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - návody - SEO - webové stránky
Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting
GDPR v marketingu byla jedna z nejpraktičtějších konferencí zaměřená na marketéry Ano, je to tak. V poslední době se vyrojila řada různých přednášek a konferencí zaměřených na GDPR. Není divu, je...+ celý článek
Štítky: GDPR - internetový marketing - marketing - Google Analytics 4 - PPC - Google AdWords - Sklik
Proč je komunikace se zákazníky tak důležitá? Zákazníci se rozhodují při nákupu na základě různých signálů, které jim váš e-shop poskytuje. Rozhoduje nejen cena, dostupnost na skladě, ale i...+ celý článek
Štítky: marketing - komunikace - internetový marketing - copywriting
Internetový marketing Podle mojí vlastní definice je internetový marketing souhrn všech činností, které pomáhají k prodeji prostřednictvím internetu. Do internetového marketingu můžete zařadit...+ celý článek
Štítky: SEO - marketing - internetový marketing - copywriting
Instatní copywriting je pro ty, kteří neumí vymyslet nic lepšího Určitě to znáte. Mnoho firem o sobě tvrdí, že jsou nejlepší, nejlevnější a nejkvalitnější. Jenže to není v podstatě...+ celý článek
Štítky: copywriting - internetový marketing - marketing
Přehled vyhledávání na webu - interní vyhledávací dotazy V Google Analytics můžete využít přehled vyhledávání na webu a vyhodnocovat tak interní vyhledávací dotazy. Kde ho najdete? Zkuste přejít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - webové stránky
Kdo to je SEO konzultant? SEO konzultant je odborník, který analyzuje webové stránky a sleduje signály z internetových vyhledávačů, které ovlivňují řazení výsledků na stránce s výsledky hledání (v...+ celý článek
Víte, že si můžete změřit kolik lidí přišlo na váš web díky koknrétnímu příspěvku na Facebooku? Máte PR článek na nějakém serveru či blogu a nevíte, kolik návštěvníků vám tento PR článek přivedl na web? Můžete to zjistit díky značkování odkazů (jinak řečeno tagování).+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing
Proč nelze garantovat pozice ve výsledcích vyhledávání (v SERPu)? Pozice ve vyhledávačích se mění každou chvíli, každý den a navíc pro každého uživatele zcela odlišně (zejména ve vyhledávači...+ celý článek
Internetový marketing dnes už vůbec není jen o SEO Internetový marketing zahrnuje poměrně hodně odborných a sofistikovaných činností. Z původního záměru optimalizace webu pro přední pozice ve...+ celý článek