Jak opravit názvy kampaní padající do (organic) a (not set) u Google Ads v Google Analytics 4? Pokud se staráte o PPC kampaně a provádíte jejich pravidelnou pečlivou správu a optimalizaci, tak...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní Není týden, kdy se s levárnou nějakého typu nesetkám. V jednom lednovém týdnu narazil na několik klientů, u nichž byl totožný...+ celý článek
Štítky: Google Ads - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - PPC
Jak založit původní Google Universal Analytics bez automatického upgradu na Google Analytics 4 (GA4)? Jak jsem psal již v předchozím článku, tak doporučuji založit Google Analytics 4 (GA4) v rámci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání - webové stránky
Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky
Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Chcete vědět, kdo na vás odkazuje a v jakém diskuzním vlákně se o vás zmiňuje? Přiznám se, že tento článek jsem měl v plánu už delší dobu napsat, ale až nyní jsem se k němu dostal. Asi s ním...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - internetový marketing - komunikace - marketing - návody - SEO - webové stránky
Přináší váš kvalitní obsah na webu a na blogu konverze? Pojďme se na to podívat přímo do Google Analytics! Říká se, že „obsah je král“, a to stále platí. Určitě jste se rozhodli, že připravíte...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - webové stránky - komunikace
Jak může interní vyhledávací políčko pomoci v opětovném rozjezdu vašeho podnikání? Google Analytics je nekonečným zdrojem inspirací, které můžeme z něj vyčíst. Pokud například chceme využít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání
Vybíráte marketingovou agenturu či freelancera, ale nevíte, jak poznat, kdo z nich je kvalitní? Na trhu je nepřeberné množství marketingových agentur a freelancerů, kteří nabízejí marketingové...+ celý článek
Štítky: Google Ads - internetový marketing - komunikace - konverze - marketing - Sklik - návody
Poměr mobilních zařízení při vyhledávání stoupá a snižuje se zastoupení desktopů Všimli jste si také, že neustále stoupá poměr mobilních zařízení vs. desktopů (stolních počítačů a notebooků)? Jak...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - návody - SEO - webové stránky
Jak nastavit události za pomoci nástroje Google Tag Manager? Abyste mohli sledovat a vyhodnocovat vybranou událost (event) v Google Analytics, je třeba nejprve nastavit měření konkrétní události....+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - návody