Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Chcete vědět, kdo na vás odkazuje a v jakém diskuzním vlákně se o vás zmiňuje? Přiznám se, že tento článek jsem měl v plánu už delší dobu napsat, ale až nyní jsem se k němu dostal. Asi s ním...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - internetový marketing - komunikace - marketing - návody - SEO - webové stránky
Poměr mobilních zařízení při vyhledávání stoupá a snižuje se zastoupení desktopů Všimli jste si také, že neustále stoupá poměr mobilních zařízení vs. desktopů (stolních počítačů a notebooků)? Jak...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - návody - SEO - webové stránky
Marketing musíte dělat systematicky, ne krátkozrace Určitě to znáte, spustíte PPC kampaně, provedete optimalizaci webu (SEO), snažíte se o zvýšení návštěvnosti, vyladíte UX vašeho webu, ale...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - konverze - SEO - PPC - Google Ads - Sklik - copywriting
Internetový marketing Podle mojí vlastní definice je internetový marketing souhrn všech činností, které pomáhají k prodeji prostřednictvím internetu. Do internetového marketingu můžete zařadit...+ celý článek
Štítky: SEO - marketing - internetový marketing - copywriting
Kdo to je SEO konzultant? SEO konzultant je odborník, který analyzuje webové stránky a sleduje signály z internetových vyhledávačů, které ovlivňují řazení výsledků na stránce s výsledky hledání (v...+ celý článek
Proč nelze garantovat pozice ve výsledcích vyhledávání (v SERPu)? Pozice ve vyhledávačích se mění každou chvíli, každý den a navíc pro každého uživatele zcela odlišně (zejména ve vyhledávači...+ celý článek
Návštěvnost webů z mobilních zařízení stále roste a Google bude na to reagovat v SERPu Zvyšující se návštěvnost z mobilních zařízení již nelze zcela ignorovat. Uživatelé jsou stále pohodlnější a...+ celý článek
Internetový marketing dnes už vůbec není jen o SEO Internetový marketing zahrnuje poměrně hodně odborných a sofistikovaných činností. Z původního záměru optimalizace webu pro přední pozice ve...+ celý článek
„Chci přední pozice ve vyhledávačích, nic více mne však nezajímá. Prostě to zařiďte a na nic se neptejte“. Často jde o mylný požadavek, který však na první pohled zní jednoznačně. Nicméně tento...+ celý článek
Podle Johna Muellera z Google již nebude aktualizován a dále vyvíjen Google Toolbar PageRank. Je to důvod k oslavě? Já myslím, že ano. Zdroj a autor...+ celý článek