Jak založit původní Google Universal Analytics bez automatického upgradu na Google Analytics 4 (GA4)? Jak jsem psal již v předchozím článku, tak doporučuji založit Google Analytics 4 (GA4) v rámci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - marketing - návody - podnikání - webové stránky
Prozatím neupgradujte na Google Analytics 4, založte si raději paralelní měření Možná jste ve vašich Google Analytics také objevili možnost upgradu na GA4. Tato možnost se objevuje v sekci...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - webové stránky
Jak správně vyhodnocovat míru okamžitého opuštění v Google Analytics? Míra okamžitého opuštění (v angličtině „Bounce rate“) vyjadřuje procento návštěv, které opustily web po zobrazení jediné...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Ads - Google Analytics 4 - Google Tag Manager - internetový marketing - konverze - marketing - návody - PPC - SEO - webové stránky
Chcete vědět, kdo na vás odkazuje a v jakém diskuzním vlákně se o vás zmiňuje? Přiznám se, že tento článek jsem měl v plánu už delší dobu napsat, ale až nyní jsem se k němu dostal. Asi s ním...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - internetový marketing - komunikace - marketing - návody - SEO - webové stránky
Přináší váš kvalitní obsah na webu a na blogu konverze? Pojďme se na to podívat přímo do Google Analytics! Říká se, že „obsah je král“, a to stále platí. Určitě jste se rozhodli, že připravíte...+ celý článek
Štítky: copywriting - Google Analytics 4 - konverze - marketing - návody - webové stránky - komunikace
Poměr mobilních zařízení při vyhledávání stoupá a snižuje se zastoupení desktopů Všimli jste si také, že neustále stoupá poměr mobilních zařízení vs. desktopů (stolních počítačů a notebooků)? Jak...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - marketing - návody - SEO - webové stránky
Není to jen o ceně. Rozhoduje více faktorů Cena je důležitá, ale opravdu není jediným faktorem, který návštěvníci na webu vnímají, porovnávají a sledují. Dokonce i nejnižší cena nemusí být...+ celý článek
Přehled vyhledávání na webu - interní vyhledávací dotazy V Google Analytics můžete využít přehled vyhledávání na webu a vyhodnocovat tak interní vyhledávací dotazy. Kde ho najdete? Zkuste přejít...+ celý článek
Štítky: Google Analytics 4 - internetový marketing - webové stránky
Návštěvnost webů z mobilních zařízení stále roste a Google bude na to reagovat v SERPu Zvyšující se návštěvnost z mobilních zařízení již nelze zcela ignorovat. Uživatelé jsou stále pohodlnější a...+ celý článek
„Chci přední pozice ve vyhledávačích, nic více mne však nezajímá. Prostě to zařiďte a na nic se neptejte“. Často jde o mylný požadavek, který však na první pohled zní jednoznačně. Nicméně tento...+ celý článek
Máme nový web! + celý článek
Spustili jsme nový web! + celý článek