Podle Johna Muellera z Google již nebude aktualizován a dále vyvíjen Google Toolbar PageRank. Je to důvod k oslavě? Já myslím, že ano.
Zdroj a autor obrázku: http://commons.wikimedia.org/wiki/ (Felipe Micaroni Lalli)
Jsem velkým zastáncem výkonnostní optimalizace webových stránek. Cílem každého webu a výkonnostní optimalizace jsou konverze, nikoliv hodnocení Google Toolbar PageRanku. Někteří se dle hodnocení Google Toolbar PageRanku (GTPR) rozhodovali, zda-li si mají vyměnit odkaz s jiným webem a jaký bude mít pro něj hodnotu. Na to bych nyní již moc nesázel. Hodnota odkazu může být pro každý web velmi relativní.
V dnešní době již nezáleží tolik na hodnotách GTPR, ale na samotném uživateli a jeho spokojenosti s webem. Proto, pokud jsem osobně přesvědčen o tom, že zpětný odkaz z daného webu může přivést konvertující zákazníky na můj web, pak má smysl tento odkaz na web umístit, ikdyž nemá vysoké hodnocení PageRanku dle Toolbaru.
Co bude dál?
Postupné sbírání PageRank bodů bude podle mého názoru postupně ustávat a lidé si začnou více všímat jiných metrik. Zejména z poslední doby lze vysledovat tvrdší a tvrdší Google penalizace za nekalé SEO praktiky za výměnu odkazů. Proto bych doporučil se spíše zaměřit na výkonnostní ukazatele v Google Analytics a sledovat relevantní zdroje návštěv z odkazujících stránek, zejména míru okamžitého opuštění.
Zdroj: http://searchengineland.com/google-toolbar-pagerank-finally-officially-dead-205277
8 důvodů proč konzultovat právě s námi:
- Patříme mezi Google Partners.
- Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
- Jsme transparentní.
- Vše měříme a vyhodnocujeme.
- Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
- Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
Chcete odebírat novinky?