Dejte základním metrikám sbohem a přejděte na nové funkce Google Analytics 4 (GA4) a Google Tag Managera
Google Analytics 4 (GA4) nabízí více než jen základní měření webové analytiky. Při běžných neodborných implementacích vám vyhodnotí jen velmi omezené informace (základní a omezené měření) a dokonce v mnoha případech i velmi nepřesné údaje.
Dozvíte se jen zlomek toho, co byste o návštěvnících vašich webových stránek mohli vědět. Což může vést k nevhodně zvolenému businessu a finančním ztrátám. Proč znát jen tak málo, když toho můžete zjistit mnohem více? Možná jsme perfekcionalisté. Ale proč jimi nebýt?
Potřebujete pomoci s nastavením Google Analytics 4 (GA4) a Google Tag Managera?
Pokud si nevíte rady s Google Analytics 4 (GA4), nebo máte tušení, že váš nástroj je špatně nastaven, neváhejte nás kontaktovat. Pojďme se zaměřit nejen na měření konverzí (tzv. cílů), ale nasaďme dokonce i pokročilejší nástroj Google Tag Manager.
Aktivujeme pro vás měření Enhanced E-commerce (rozšířeného elektronického obchodu), abyste mohli měřit nejen obraty ve vašem e-shopu, ale dokonce i detaily transakce na úrovni jednotlivých kroků v objednávkovém procesu.
Můžeme také měřit a vyhodnocovat, které produkty dávají návštěvníci do košíku (a nakonec je nekoupí) a nebo z košíku odebírají, mezi jakými druhy dopravy a platby nejčastěji vybírají apod. Prozkoumejte výkonnost jednotlivých zdrojů návštěv.
- Měříte dotazy, které uživatelé zadávají uvnitř webu do hledacího políčka?
- Dokážete si poradit s „not provided", aneb „neposkytnuté informace o klíčových slovech z Google"?
- Máte správně nastaveno měření elektronického obchodu a vyhodnocujete správná data z nákupního košíku?
Pokud se ptáte, proč bychom se měli nad takovými otázkami zamyslet, pak je asi největší čas něco změnit. Ukážeme vám, co všechno je možné zjistit a analyzovat. Nastavíme vám nejen výše zmíněné funkce, ale i mnohé další, které vám pomohou získat si zákazníky na svou stranu.
Rozšíření Google Analytics 4 (GA4) za pomoci Google Tag Managera
Rozšiřte základní měření Google Analytics 4 o nové metriky, události a sofistikovanější Enhanced E-commerce. Využijte proto nástroj Google Tag Manager naplno, který vám zjednoduší v budoucnu přechod na nový web či ušetří čas a eliminuje problémy při redesignu webu.
Google Tag Manager (nebo-li „GTM“) poskytuje také elegantnější správu měřících i konverzních kódů (které jsou umístěny přímo v kontejneru Google Tag Manager).
Co všechno získáte za informace z Google Analytics 4 (GA4)?
Je až neuvěřitelné, kolik zajímavých údajů a informací lze právě z webové analytiky vyčíst. Můžete zjistit a změřit, kde otevřít vaši novou pobočku. Zda má smysl upravit váš web pro mobilní zařízení. Kolik vašich zákazníků si vás vyhledává pomocí Google či pomocí Seznamu a kde tedy na ně můžeme cílit efektivní reklamu. Ve kterých městěch mají raději Google a ve kterých Seznam, v jakých časech nejčastěji na váš web chodí aj.
Nejen tyto hodnotné informace, ale i mnohé další, dokážeme zjistit a změřit pomocí webové analytiky – Google Analytics 4 (GA4). Ještě stále váháte? Nebo jste již rozhodnutí dát informacím daleko větší rozměr? Pojďme ho společně nastavit a začněte pracovat s daty, které budou mít pro vás mnohem vyšší vypovídající hodnotu!
Jaké budou vaše investice?
Za jakékoliv konfigurační služby (nastavení, vyladění, napojení, synchronizování, testování apod.) vám budeme účtovat platbu za úkony či za náročnost provedení (není zde aplikována hodinová sazba). Cenu vám následně určíme na základě náročnosti řešení. Nastavení Google Analytics 4 (GA4) je velmi individuální a zahrnuje veškeré aspekty vašeho podnikání, které chcete v nástroji sledovat.
Naše hodinová konzultační sazba v osobní formě v Praze je 3.000 Kč bez DPH/hodinu, v neosobní formě (e-mailem, elektronicky, telefonicky, Skype, Hangouts, apod.) je 2.000 Kč bez DPH/hodinu. I jen hodina našeho času vám může ušetřit veliké finance, které byste jinak investovali zbytečně do aktivit, které nefungují. Konzultujeme často v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti.
8 důvodů proč konzultovat právě s námi:
- Patříme mezi Google Partners.
- Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
- Jsme transparentní.
- Vše měříme a vyhodnocujeme.
- Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
- Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
Chcete odebírat novinky?