Zvyšte prodej pomocí kvalitně nastavených PPC kampaní
Chtěli byste nastavit a spustit PPC kampaně? Rádi byste zvýšili počet návštěv a konverzí na vašem webu? Chtěli byste rozšířit povědomí o vaší značce? Nastavíme vám kampaně tak, aby vám přivedly co nejvíce návštěvníků, kteří u vás spustí lavinu konverzí (objednávek).
V České republice jsou PPC kampaně známé více než deset let. Na českém trhu jsou dostupné mnoho let PPC systémy společnosti Google, které se nazývají Google Ads (dříve Google AdWords) a Seznam.cz, které se nazývají Sklik. Zkratka PPC pochází z anglického Pay Per Clik (platba za proklik).
Jaké jsou výhody PPC kampaně?
Přední výhodou je, že neplatíte za zobrazení reklamy ve výsledcích vyhledávání, ale platíte až tehdy, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Reklamu přitom můžete inzerovat na klíčová slova, která si zvolíte. V případě inzerce v obsahové síti můžete reklamu zobrazovat na místech, která si sami určíte a můžete zvolit model placení za kliknutí (CPC) nebo za 1000 zobrazení (CPM).
Jedná se o velmi efektivní marketingový nástroj. PPC reklamu můžete zaměřit na potencionální klienty, kteří mají o dané zboží či službu zájem. Zvyšte prodej pomocí kvalitně nastavených PPC kampaní.
PPC kampaně jsou zaměřeny na konkrétní fráze. Pokud si někdo zadá do vyhledávače slovní spojení toho, co hledá a chce koupit, může se mu zobrazit vaše reklama. Moderním způsobem optimalizace je právě zaměření se na tzv. longtailové fráze, což jsou víceslovné fráze. Jsou méně hledané než fráze obecné, ale o to je škála těchto frází širší, prokliky mnohem levnější a v mnoha případech jsou tyto fráze i konverznější.
Zajímavost u PPC kampaní
Zajímavostí je, že u PPC kampaní nedochází ke ztrátě informací o klíčových slovech. Právě naopak. Google vám rád prozradí klíčová slova, přes která k vám uživatelé chodí z vašich placených kampaní. U Google Ads (dříve Google AdWords) byste při správném nastavení neměli narazit na problém „not provided“, čili neposkytnuto.
Zatímco některé reklamní kampaně jsou výsledkem dlouhodobé práce, uveřejnění PPC kampaně je otázkou několika hodin. Pokud si připravíte kvalitní analýzu klíčových slov, nic vám nestojí v cestě, abyste ji za pár vteřin nemohli vidět na internetu.
Umístění nezávisí jen na ceně
Umístění vašeho reklamního inzerátu nezávisí jen na ceně, kterou zaplatíte, ale také na kvalitním textu inzerátu a kvalitní vstupní stránce. S tím můžete předběhnout konkurenci, která má mnohem vyšší rozpočet než vy. Kvalitní text je posuzován na základě mnoha faktorů.
Prokliky jsou přitom za velmi nízkou a příznivou cenu. Nepotřebujete statisícové výdaje na reklamní kampaně. Můžete začít i s menším rozpočtem a přitom získat stálé zákazníky a vydělat tisíce korun. Internetová reklama ve formě PPC kampaní může okamžitě okamžitě zvýšit návštěvnost webu. Stačí ji jen zapnout.
Pokud byste měli pocit, že návratnost investic do PPC kampaně pro vás není atraktivní, reklamu jednoduše vypnete a je to.
Proč připravit PPC kampaň kvalitně?
PPC kampaň by měla být promyšleným tahem. Neměli byste ji nastavovat jen s minimálním povědomí o dané problematice. Proč? Odpověď je jednoduchá. Výsledky kampaní se dají zhodnotit a data vám pak prozradí mnohé.
Můžete zjistit, jaká klíčová slova přivedla návštěvníky na váš web. Na jaké slovní spojení a hledané fráze nejčastěji reagovali a která je přivedla k nákupu. Co nejvíce klienty zaujalo a na základě čeho se rozhodli nakoupit u vás? Kolik to stálo peněz? Vyhodnotíme, jak byla kampaň přínosná, kde nejvíce zafungovala a jaky zisk vám přinesla.
Remarketing a retargeting, aneb připomeňte se návštěvníkům, kteří už u vás byli
Chcete oslovit návštěvníky, kteří už váš web navštívili? Využijte Remarketing u Google Ads (dříve Google AdWords), popřípadě Retargeting u Skliku. Rádi vám pomůžeme s nastavením remarketingových publik a také kampaní. Doporučíme vám i délku trvání publik, abyste návštěvníky zbytečně neobtěžovali, ale jen se decentně připomněli.
Jaké budou vaše investice na kvalitní nastavení PPC kampaní?
U služeb (PPC, remarketingu, marketingové strategie, sociální sítě, výkonnostní SEO, výkonnostní optimalizace, vyladění zbožových vyhledávačů) doporučujeme vyčkat na relevantní analytická data z Google Analytics 4 (GA4), abychom mohli sofistikovaněji promyslet další navazující kroky. Je důležité vše důležité měřit a postupovat velmi strategicky, aby byly následující kroky efektivní a měly smysl.
Za jakékoliv konfigurační služby (nastavení, vyladění, napojení, synchronizování, testování apod.) je vždy platba za úkony či za náročnost provedení (není zde aplikována hodinová sazba). Cenu vám spočítáme následně dle vašich individuálních potřeb.
Naše hodinová konzultační sazba v osobní formě v Praze je 3.000 Kč bez DPH/hodinu, v neosobní formě (e-mailem, elektronicky, telefonicky, Skype, Hangouts, apod.) je 2.000 Kč bez DPH/hodinu. I jen hodina našeho času vám může ušetřit veliké finance, které byste jinak investovali zbytečně do aktivit, které nefungují. Konzultujeme často v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti.
Hodinovou sazbu využijete v případě vyhodnocování dat, analýzy apod.
8 důvodů proč konzultovat právě s námi:
- Patříme mezi Google Partners.
- Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
- Jsme transparentní.
- Vše měříme a vyhodnocujeme.
- Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
- Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
Chcete odebírat novinky?