Zaměřte se jen na efektivní reklamní kampaně a získejte nové zákazníky díky ucelenějším informacím z webové analytiky!
Máte pocit, že vaše internetové stránky nabízejí vašim zákazníkům vše, co by si jen mohli přát? Nabídky máte až přecpané k prasknutí. Položky raději dáváte do více skupin, aby je návštěvníci za každé situace našli. Naustále na ně cílíte reklamy s novinkami, ale jejich konverze jsou minimální?
Kontakty jste raději napsali na několik míst, ale stále marně čekáte u telefonu a e-mailu s tím, že přijdou další objednávky? Víte, že nabízíte krásné produkty, o které by měl být zájem, ale vaše nákupní košíky jsou složeny prázdné? V čem to asi bude?
Chcete marketing, nebo kvalitní marketing?
Nemusíte si s těmito otázkami už lámat hlavu! Přijďte na celodenní školení Google Analytics 4 (GA4) pro pokročilé. Naučíte se pokročilou práci s analytickým nástrojem Google Analytics 4 (GA4). Proč umět jen základní funkce analytického nástroje, když se toho můžete naučit mnohem více? Byli jste již na školení Google Analytics 4 (GA4) a chcete navázat na základy, které již umíte? Pak je školení určeno právě pro vás!
Zjistěte, jaké nové metriky vám novější nástroj Google Analytics 4 (GA4) nabízí. Osvojte si práci v aktraktivních metrikách a dimenzích, které vám pomohou docílit kvalitního marketingu.
Naučte se kombinovat metriky a dimenze navzájem, přidejte k tomu segmenty a získejte skvělý výběr těch pravých analytických dat! Odhalte slabá místa vašich webových stránek.
Kvalitní hypotézy jsou klíčem k vyšším konverzím
Naučte se správně interpretovat získaná data a vytvořte si kvalitní hypotézy, které povedou k získání několikanásobných konverzí! Zaměřte se jen na efektivní kampaně, které vám přivedou nové, spokojené zákazníky.
Objevte kouzlo pokročilých metrik, dimenzí i segmentů. Naučte se kombinovat všechny tyto přehledy navzájem a najděte v nich smysl! Přijďte na celodenní školení za pouhých 4.900 Kč bez DPH a získejte za pomoci nejnovějších metrik v Google Analytics 4 (GA4) nové zákazníky, kteří vám přinesou statisícové tržby.
Program školení:
- Práce s nátrojem Google Analytics 4 (GA4) - porovnání nové a starší verze, jaké nové funkce a možnosti dokonalejší nástroj přináší.
- K čemu slouží Google Tag Manager a jak s ním pracovat na začátečnické úrovni.
- Podmanění si práce a zorientování se v nejnovějších metrikách a dimenzích, které nový analytický nástroj přináší.
- Charakteristika segmentů - jak s nim pracovat?
- Odhalení slabých míst vašich webových stránek s kvalitním analytickým nástrojem - jak získat nové zákazníky?
- Jsou vaše reklamní kampaně skutečně přínosné? Které mají nízký výkon a stojí vás jen zbytečně vyhozené peníze?
- Správná interpretace analytických dat a utváření hypotéz, které vám přinesou získ.
- Výkonnost marketingu a ROI - proč je zvyšovat?
Poznámka:
- V ceně semináře jsou podkladové materiály a celodenní občerstvení.
- Pro praktickou práci na tomto školení si prosím vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics 4 (GA4), Google Ads a Skliku.
Školení je určeno:
- Majitelům firem
- Marketingovým specialistům
- Správcům e-shopů
- PPC odborníkům
- I další pokročilejší uživatelé najdou na tomto semináři velmi užitečné informace
Rozsah školení:
- Školení bude probíhat od 10:00 do 17:00 hodin
8 důvodů proč konzultovat právě s námi:
- Patříme mezi Google Partners.
- Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
- Jsme transparentní.
- Vše měříme a vyhodnocujeme.
- Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
- Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
Chcete odebírat novinky?