Dejte SEO sbohem – pojďme se raději věnovat výkonnostní optimalizaci webu
Pojem SEO (optimalizace pro vyhledávače) se dostal do podvědomí většiny našich zákazníků. Pro některé marketéry se dokonce stal hlavním cílem veškerého snažení, což považujeme za nešťastné. Co ale zákazníci skutečně poptávají? Často se nám stává, že hledají a je jim nabízeno něco, co ve skutečnosti není jejich cílem. Myslíte, že je opravdu cílem získat přední pozice a nebo jde o něco docela jiného?
Na první pohled touží klienti po předních pozicích a jakési modle, která jim zaručí být na prvních místech. Když se ale nad tím více zamyslíte, zjistíte, že ve skutečnosti jim jde spíše o konverze a vyšší prodej. V tomto jim častěji pomohou méně navštěvované a méně vyhledávané longtailové fráze (detailní a rozsáhlé dotazy), které jsou však velmi výkonné a konverzní.
Spočítejte si návratnost financí vložených do online marketingu
V hlavě většiny zákazníků zůstane jen to, že je SEO může nějakým způsobem dostat na přední místa vyhledávačů. Mnozí ani nevědí, jak to funguje, ale hlavní pro ně je, že tam budou. Je to ale skutečně to nejpodstatnější? Zamysleli jste se někdy nad těmito otázkami?
- Znamená to, že když budu na předních místech, budu mít zajištěno i to, že u mne zákazníci budou nakupovat?
- Budu mít zajištěno to, že se mi zvýší zisky? Či snad dokonce to, že se mi vrátí mé náklady do takového marketingu?
Je důležité rekapitulovat své kroky v online marketingu. Nemusíte psát dlouhé úvahy na téma návratnosti investice, ale stačí se podívat na jednoduchá čísla. Ta totiž často mluví za vše.
Prvních pár vteřin rozhoduje o tom, jestli zákazníky dostaneme na svou stranu, nebo náš web opustí a půjdou jinam. Přední pozice nám možná zajistí to, že jsme vyhráli ten urputný boj o první místa.
Ale i když jsme přestřihli pásku a máme medaili v ruce, je to jen pomyslný boj, který nám nezaručí nic. Možná i trochu malicherný, vezmeme-li v úvahu to, že to ve skutečnosti znamená jen jednu část z celkového boje o zákazníky.
Skutečné objednávky jsou důkazem kvalitního výkonnostního marketingu
Neděláme tradiční SEO, ale zaměřujeme se zejména na samotné uživatele. Soustředíme se na vaše návštěvníky a celkovou koncepci webu. Naším cílem je, aby dosáhli jednoduše konverze = uskutečnili objednávku. Dokonce ještě lépe – opakované objednávky.
Věnujeme se výkonnostním prvkům webu, a proto nejsou naším hlavním kritériem pozice ve vyhledávačích, ale skutečná přidaná hodnota - uskutečněná objednávka. Nesoutěžíme v SEO ringu, který je v dnešní době jedním ze základních kamenů komplexní marketingové strategie.
Komplexní marketingová strategie vychází právě z potřeb návštěvníka. A ne jakéhosi obelstění vyhledávače. Pokud uživatel přijde na váš web pomocí klíčového slova a produkt, či službu nenajde, tak nekoupí.
Jestliže uživatel zadá dotaz do vyhledávače, musí najít kvalitní odpověď, jinak odchází. Sebelepší optimalizace pro vyhledávače nespokojeného návštěvníka nemůže přimět k udržení pozornosti, pokud tento návštěvník nedostane opravdu to, co hledá.
Získejte spokojené zákazníky, kteří se budou rádi vracet
Je mnohem smysluplnější se zaměřovat na výkon a konverze, nežli na pozice ve vyhledávačích. Pojďme se společně zaměřit na jiné cíle, než na SEO. Vaší prioritou by mělo být udržení návštěvníka na webu, získání konverzí od zákazníků a smysluplný výkon webových stránek. Proto vám nenabízíme žádné SEO analýzy či SEO audity, SEO reporty a jiné podobné SEO služby.
Zákazníky je potřeba si hýčkat a pečovat o ně. Lákat je na kvalitní produkty a udržet jejich zájem o nové zboží. Výkonnostní marketing je prostředek, jak toho dosáhnout. Je založen na skutečných datech z analytických nástrojů Google Analytics 4 (GA4). A ne na fiktivních slibech něčeho, čeho se jen špatně dosahuje a co nelze nijak spolehlivě zajistit.
Jaké budou vaše investice?
U služeb (PPC, remarketingu, marketingové strategie, sociální sítě, výkonnostní SEO, výkonnostní optimalizace, vyladění zbožových vyhledávačů) doporučujeme vyčkat na relevantní analytická data z Google Analytics 4 (GA4), abychom mohli sofistikovaněji promyslet další navazující kroky. Je důležité vše důležité měřit a postupovat velmi strategicky, aby byly následující kroky efektivní a měly smysl.
Za jakékoliv konfigurační služby (nastavení, vyladění, napojení, synchronizování, testování apod.) vám budeme účtovat platbu za úkony či za náročnost provedení (není zde aplikována hodinová sazba). Cenu vám následně určíme na základě náročnosti řešení.
Jakmile budete mít váš nástroj Google Analytics kvalitně nastavený, budeme moci začít vše vyhodnocovat a analyzovat. Poté můžete využít naše konzultační služby v osobní formě v Praze v ceně 3.000 Kč bez DPH/hodinu a nebo v neosobní formě (e-mailem, elektronicky, telefonicky, Skype, Hangouts, apod.) v ceně 2.000 Kč bez DPH/hodinu. Konzultujeme často v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti.
8 důvodů proč konzultovat právě s námi:
- Patříme mezi Google Partners.
- Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
- Jsme transparentní.
- Vše měříme a vyhodnocujeme.
- Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
- Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
Chcete odebírat novinky?