Vyložme si karty na stůl s nástrojem Google Analytics 4!
Nahlédněte s námi pod pokličku vědy, kterou skrývají ukazatelé výkonnostního marketingu.
Nebudeme vám slibovat blyštivé představení s nejasným a překvapivým koncem. Nebudeme čarovat a snažit se o nějaké triky, ale vyložíme vám rovnou karty na stůl.
Většina marketingových firem vás zahltí různými pojmy a naslibuje modré z nebe. My vám ale nic slibovat nebudeme! Ano, čtete správně. My vám totiž ani nic slibovat nemusíme. S nástrojem Google Analytics 4 není potřeba si hrát na pravděpodobné údaje. Dostaneme vám z nich podložená data!
Pomocí různých ukazatelů, které tento nástroj nabízí, vám dokážeme zjistit fakta o vašich webových stránkách.
Nejčastější úskalí webových stránek
- Máte vysokou návštěvnost vašich stránek, ale skoro žádné objednávky?
- Víte, kolik času návštěvníci tráví na vašich webových stránkách?
- Zamysleli jste se nad tím, zda je váš web uživatelsky příjemný?
- Neztrácejí se v něm zákazníci? Neodchází těsně před objednávkou?
- Řekli byste na 100 %, že jsou vaše stránky kvalitním a efektivním prostředkem k prodeji služby či produktu?
Položte si tyto základní otázky a zhodnoťte vaše dosavadní počínání. Možná, že vás ani nenapadá - co zlepšit. V čem je ten zakopaný pes.
Jaké nabízíme řešení?
Po vyhodnocení dat z Google Analytics 4 vám zjistíme, proč u vás objednávky váznou. Podle čeho si vás nejčastěji zákazníci hledají. Proč u vás nenakupují a jdou raději ke konkurenci. Nezapomeňte, že zákazník, který nenakoupí u vás, nakoupí u někoho jiného.
Dokážeme vyhodnotit různá data a odpovědět na všechny otázky, které vám nedají spát. Veškeré naše kroky můžete snadno sledovat v nástroji Google Analytics 4 a ověřit si tak úspěšnost a účinnost naší strategie.
Naservírujeme vám fakta, která přivedou zákazníky ke konverzi
Konkurence je veliká, ale vy ji můžete předběhnout. Výkonnostní marketing je marketing, který se dá měřit. Pojďte s námi změřit data a odborně je vyhodnotit.
Věříme, že fakta mluví za vše. A právě tato fakta vám můžeme předložit za pomocí výkonnostních ukazatelů. Na základě nich minimalizujeme chyby, kterých se nevědomky možná dopouštíte. Zaměříme se na vaše zákazníky, aby se k vám rádi vraceli a jejich košíky nezůstávaly prázdné.
Vážíme si zákazníků a celou práci koncipujeme do jejich obchodní strategie. Snažíme se využít potenciálu, který každá firma vlastní a přistupujeme k ní vždy individuálně.
Jaké budou vaše investice?
Za jakékoliv konfigurační služby (nastavení, vyladění, napojení, synchronizování, testování apod.) vám budeme účtovat platbu za úkony či za náročnost provedení (není zde aplikována hodinová sazba). Cenu vám následně určíme na základě náročnosti řešení.
Jakmile budete mít váš nástroj Google Analytics 4 kvalitně nastavený, budeme moci začít vše vyhodnocovat a analyzovat. Poté můžete využít naše konzultační služby v osobní formě v Praze v ceně 3.000 Kč bez DPH/hodinu a nebo v neosobní formě (e-mailem, elektronicky, telefonicky, Skype, Hangouts, apod.) v ceně 2.000 Kč bez DPH/hodinu. Konzultujeme často v Praze, Brně, Zlíně a Uherském Hradišti.
8 důvodů proč konzultovat právě s námi:
- Patříme mezi Google Partners.
- Jsme držiteli Sklik.cz ověření.
- Oba jsme na volné noze, nejsme agentura.
- Jednáme a konzultujeme každý za sebe.
- Jsme transparentní.
- Vše měříme a vyhodnocujeme.
- Dáváme doporučení na základě „tvrdých dat“.
- Můžete nám kdykoliv zavolat s vašim dotazem.
Chcete odebírat novinky?